top of page
Yazarın fotoğrafıAttila Gursel

Kanatsız Kuşlar-Louis De Bernieres


..."Geride kalanlar, kendi kendilerine İbrahim'in neden delirdiğini sorup durdu. Sorunun cevabını tek bilen benim, ama ben de hep suskun kaldım; çünkü İbrahim hem kederine hürmet veya ayrıca ifade ettiği gibi, hem de işlediği suç dolayısıyla kendisine merhamet etmem için yalvarmıştı bana. Şimdi o delirmiş, güneş, kayaların üstündeki kanı silip götüren yağmuru çoktan kurutmuş ve güzelim Philothei'yi hatırlayan hemen hemen kimse kalmamış olduğundan, bana öyle geliyor ki, gerçekler artık bilinirse, herhangi biri ihanete uğramış olmayacak. Burada o kadar çok kan aktı ki, geriye dönüp baktığı zaman insana inanılır gibi gelmiyor artık ve ben, tatlı huylu, Hristiyan, kendini beğenmiş ve güzeller güzeli Philothei'nin başına gelmiş olan son talihsizliği anlatırsam bu, çok da büyük bir mesele yaratmayacak."...


12 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


  • Instagram Sosyal Simge
  • Facebook Sosyal Simge
bottom of page